سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلیکا تک ستاره گلپایگان

پلیکا تک ستاره گلپایگان

شرکت تولیدی انواع لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان در سال هزار و سیصد و هشتاد و دو توسط مدیریت با علامت اختصاری TG  بنیان نهاده شد. محصولات اولیه شرکت با عنوان برند تک ستاره گلپایگان و تحت عنوان تولید کننده لوله و اتصالات PVC و پلی اتیلن و پلیکا که معروف به پلیکا تک ستاره گلپایگان است، ثبت شدند.

ویژگی محصولات پلیکا تک ستاره گلپایگان

مقاومت در برابر سایش

لوله های U-PVC (پلیکا)مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خراش از خود نشان داده اند. از طرف دیگر محصولات پلیکا تک ستاره گلپایگان ثابت شده است که لوله های پی وی سی دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله های فلزی، سیمانی و سفالی در برابر انتقال مواد دوغابی دارند.

استحکام بالا در مقابل ضربه:

تحت شرایط نرمال، لوله های U-PVC مقاومت نسبتاً بالایی در برابر آسیب های ناشی از ضربه در مقایسه با لوله های سفالی، سیمانی و بیشتر مواد رایج در ساخت لوله دارند. با وجود کاهش مقاومت ضربه لوله های U-PVC در دماهای بسیار پایین، استحکام ضربه ی آن همچنان بالاتر از حد نیاز است.

مقدار زبری پایین:

زبری لوله عامل بسیار مهم و مؤثری در ایجاد افت فشار و کاهش  جریان می باشد.

لوله های پلیکا تک ستاره گلپایگان به دلیل داشتن سطوح داخلی بسیار صیقلی (ضریب زبری و اصطکاک پایین)، مقاومت بسیار پایینی در برابر جریان سیال از خود نشان می دهند. علاوه بر این، در بسیاری از لوله ها باکتری ها در قسمت های زبر و دارای پستی و بلندی لوله تجمع می کنند و به مرور راه جریان آب را می بندند، که این امر باعث افت فشار جریان شده و بر سلامت آب آشامیدنی نیز تأثیر منفی می گذارند.

زبری هیدرولیکی پایین لوله های پلیکا تک ستاره گلپایگان , با ممانعت از تشکیل رسوب، علاوه بر کاهش افت فشار، مانع ته نشینی لجن در شبکه های فاضلابی شده و در شب
که های توزیع آب آشامیدنی نیز باعث کاهش احتمال آلودگی می شود. بنابراین هزینه های نگهداری این لوله ها پایین بوده و طراحی اولیه ی خط لوله نیز بهینه تر صورت می گیرد.