سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستاره پلیمر گلپایگان

ستاره پلیمر گلپایگان

شرکت تولیدی انواع لوله و اتصالات ستاره پلیمر گلپایگان یکی از برجسته ترین و فعال ترین تولید کننده در زمینه لوله و اتصالات پلیکا (U-PVC) در صنعت ساختمان و سیستم های انتقال آب و فاضلاب است. 

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان دارای تولیدات بسیار زیادی در زمینه انواع لوله و اتصالات دارد. شرکت ستاره پلیمر گلپایگان سعی کرده تولیدات خود را در جهت مصارف فاضلاب های ساختمانی، شبکه های آبرسانی و تحت فشار و شبکه های برق و مخابرات و کشاورزی و سیستم های زهکشی و جداره چاه گذاشته است.

از این رو می توان گفت شرکت ستاره پلیمر گلپایگان فعالیت خود را بر سه پایه اصلی،  پایه اصول کیفیت، نوآوری و مشتری مداری نهاده شده و  تمام تلاش خود را کرده است که فعالیت خودرا در راستای دستیابی به اهداف والای توسعه و پیشرفت بگذارد.

شرکت تک ستاره گلپایگان به دلیل دارا بودن قابلیت‌های گوناگون، ماشین‌آلات متنوع و متخصصان باتجربه در صنعت U-PVC قابلیت طراحی فرمولاسیون و تولید لوله بر اساس نیاز و کاربردهای ویژه را نیز داراست. همچنین فرایند تولید از ابتدای ورود مواد اولیه تا انتهای تولید محصولات و نیز نحوه بارگیری محصولات تحت نظر می باشد.

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان با  توجه به تنوع بالای ماشین آلات تولیدی و قالب های خود و برخورداری از آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز، توانایی تولید محصول و پاسخگوی هر گونه درخواستی براساس استانداردهای ملی با کمترین هزینه به نسبت کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن است.

نمایندگی ستاره پلیمر گلپایگان

حالا شاید این سوال برای شما پیش آید که از چه طریقی می توان انواع محصولات ستاره پلیمر گلپایگان را با بالاترین کیفیت تهیه کرد؟

تنها پاسخ قطعی ما برای این سوال فروشگاه پارسینا تجهیز است. این فروشگاه تا به حال توانسته بهترین لوله و اتصالات را در برند های مختلف و بالاترین کیفیت عرضه کند.